1 April

Någon som blivit lurad idag? Det har iaf inte jag blivit, inte vad jag vet iaf :-P

Igår kväll på jobbet var det riktigt mycket att göra, fick nästan springa mellan alla brukare för att hinna med allt jag skulle göra.. jag hann iaf men jag missade bussen så jag fick snällt gå de tre km hem till mig. det är inte så jobbigt egentligen, men igår var det jobbigt för jag hade redan gått från stan en gång och sen jobbat i 5 timmar.. men jag kom hem strax efter halv 10 iaf då åt jag och pratade en stund med mamma, för hon ska åka till södertälje idag efter jobbet. Hon kommer hem på fredag kväll eller lördag fm..

Mamma har btw sagt upp lägenheten nu, de kommer nästa vecka och besiktar den. Så från den 1 Juli måste jag bo någon annanstans, hoppas jag hittar en lägenhet snart så jag har det klart, men har inte kommit ut några tvåor där jag vill bo. Vill bo i hälsinggården eller korsnäs så jag har nära till dagis men ändå inte så himla långt till stan.. är in och kollar nästan varje dag, så hoppas de kommer en snart :-)

Idag hade vi nationellt prov i svenska B, vi skulle skriva en uppsats. Det tog ungefär två timmar och då blev det lite mer än 4 sidor, det kändes som att det gick bra så jag hoppas att det gjorde det, för isf får jag VG i SvB, annars bara ett G. Så slutade klockan 11 idag, var riktigt skönt, vi åt i skolan och sen åkte jag hem och har städat mitt rum så nu går det att komma fram utan att snubbla på alla leksaker :-P och om en timma ska jag åka ner på stan och möta madde så ska vi hämta william och sen gå hem till de en sväng :-) Sen tänkte jag ta mig en promenad hem därifrån, det är 4 km, känns som att det är dax att försöka få bort min övervikt. har gått upp ganska många kg det sista så :-P Men på något vis är jag inte ens sugen på något sött längre, mamma köpte ballerina (som är mina favoritkakor) igår och jag har inte ens smakat på en, blir nästan äklad bara. jätte bra ju :-D Kan vara bra att gå ner lite till studenten och balen och allt så man kan ha fina kläningar :-)

Håller på att lägga upp lite kort sen lina fyllde år på bdb nu :-)
Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

DU är utmanad i min blogg :D

2009-04-02 @ 12:00:55
URL: http://studerandemamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0