22 april..

Idag gick jag tidigare från skolan för att lina skulle till bvc på 4 årskontroll :-) Lina var otroligt duktig, inte alls nåe blyg som hon brukar utan satt och pratade med de två där, gick iväg själv med ena för att väga sig och så :-) Hon var 102,5 lång och väger 17,5 :-) En riktigt svensson, låg på kurvan exakt på båda två :-) hoppa på ett ben och gå balansgång var inga problem alls :-) Hon såg lite dåligt på vänster öga så ska tillbaka dit igen i höst och kolla och hoppas det blir bättre, det brukar bli det sa hon :-) Sen gick vi till willys och köpte tuggimin till lina för hon var så super duktig :-)

Sen gick vi hem till Tina, som gick ett par månader i min klass i ettan på gymnasiet och hälsade på henne och hennes 4-månaders bebis, Emelie. Super söt unge :-) Fikade och pratade ett par timmar tills Lina blev grinig å då tog vi bussen hem, emelies pappa som var där erbjöd oss skjuts hem men Lina ville hellre åka buss så fick väl lov att göra det då.. :-P när vi kom hem åt vi mat och bakade bröd, riktigt nyttigt bröd med rågmjöl,vetekli, morot mm :-P Gott blev det oxå :-) Och nu har jag suttit här ett par timmar..

Igår efter skolan åkte jag direkt till vårdcentralen för Robban hade hämtat Lina på dagis så hon slapp vara med mig dit.. Mitt blodtryck var längre nu, 125/85 istället för 135/95 som jag hade sist.. mår inge bättre men blodtrycket är iaf bättre, ska tillbaka i höst och kolla det igen.. Sen kom en kompis till robban och hämtade man och så åkte vi allihop hem till robban och tjatade och så.. Sen åkte vi hem och åt mat och jag nattade lina, sen la jag mig i soffan och efter 10 minuter så sov jag, då var kl halv 9 typ, vaknade 9, borstade tänderna och sen gick jag och la mig och sov fram till 6 på morronen :-D riktigt skönt att få sova ut lite..

Ska sova nu..
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0