Jobb, Jobb, jobb och Jobb

Jag har typ inte gjort annat än att jobba i veckan =/ Är helt slut idag, inte orkat göra något vettigt alls typ..

Enda jag gjort på hela  veckan är att vi hade tjejkväll hos madde igår, jag, madde och Sofie. Vi kikade på Arn - riket vid vägens slut, var jätte bra den oxå. Jag har alltid sagt att jagi nte ska se Arn, men nu förstår jag inte varför, båda två är ju jätte bra :-D Vi käkade morots-, gurk- och selleristavar med typ avokadodipp och ostdipp :-) gott gott

Det är det enda jag orkat med på hela veckan typ.. Så därför har jag inte skrivit någon blogg, har inte något att skriva om..

Ska kika på Slumdog millioner eller hur det stavas med mamma nu.. Jobbar delad tur imorron så kommer nog inte skriva någon blogg då heller.. :-)

Puss Och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0