Lingon och Blåbär

Kom hem för en liten stund sen från madde, var där på lingon och blåbär visning. Det var jätte kul faktiskt :-) Jag köpte en klänning och en tunika till Lina, finns bild på tunikan på bdb men inte klänningen tyvärr. men det var en vit klänning med gula blommor på, jätte söt :-) När det var slut och vi hade fikat å så tog jag en promenad till hemköp och köpte kattsand och sen hem, ca 4,5 km. när jag kom hem fick jag världens ryck och började diska mitt diskberg och sen gjorde jag en smoothie (Stavning?) för jag var hungrig.. och nu sitter jag här..

Har varit en lång dag så är grymt trött nu.. för de första kom jag inte i säng förrän vid 12 igår och sen lagade vi mat och städade å så i skolan hela dagen och efter de var jag en sväng med robin och jerker på stan, tog bussen hem och åt och sen tog jag bussen till madde. Så snart blir det sängen för mig :-)

När jag är ute och går kommer jag på en massa saker som jag ska blogga om när jag kommer hem, men när jag väl sitter här och skriver så har jag glömt bort allting.. :-P

Imorron åker jag till madde direkt efter skolan och kikar på film och sen åker jag hem och sover. På lördag ska jag upp vid 6 för jag ska jobba till ett, efter jobbet ska jag och madde gå på stan och sen går vi hem till henne och fixar oss och förfestar lite innan vi går ner på harrys :-) Är lite fullt upp så är inte säkert att jag hinner blogga något, men jag ska försöka hinna med det iaf :-)

Jag har kommit fram till att jag älskar mitt liv som det är nu :-) Jag har världens underbaraste dotter <3 och sen umgås jag mcyket med madde, och vi har alltid kul ihop för hon är ingen sån kompis man tröttnar på att umgås med, snarare tvärtom, ju mer vi umgås ju roligare blir det :-) Och William är så gullig oxå :-) Sen har jag alltid roligt i skolan med jerker och robin. Saknar verkligen inte att vara tillsammans med någon, så skönt att inte behöva ha en kille att ta hänsyn till :-P

William var jätte gullig idag när jag var hos madde, för han ringde och skulle säga god natt till madde och sen ville han prata med mig, då sa han att han bara ville säga att han tyckte att jag var så snäll igår när jag var hos dem :-) Han är så söt, världens näst gulligaste unge (Efter Lina då) :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0