Snart utgång..

Just nu står madde i duschen sen ska jag hoppa in när hon är klar, sen ska vi fixa oss och jag ska dricka öl och madde ska dricka cider. Ska bli riktigt gott med öl, inte druckigt de på ett par veckor :-P haha, nu låter jag som en alkis, folk måste ju tro att jag dricker jämt, jag brukar typ aldrig göra det annars :-P Det har blivit ovanligt mycket nu :-P

Igår efter skolan åkte jag ner på stan och fikade med robin och jerker. När robin åkt hem gick jag och jerker på stan och shoppade lite, eller han shoppade och jag var smakråd :-) Första gången jag gick med en kille som faktiskt ville kolla på kläder och skor till sig själv :-P Var kul att umgås med jerker när han var normal, inte så dryg som han och robin är tsm :-P Sen åkte jag till williams pappa för madde var där och så gick vi till donken och åt, jag åt minimorötter till min kycklingburgare istället för strips, kände för att vara lite nyttig iaf :-Psen gick vi hem till henne och kikade på Arn Tempelriddaren, den var riktigt, sen gick jag hem och sov, för att gå upp halv 7 och cykla till jobbet och jobba till ett och sen gick vi runt på stan och sen skjutsade rickard oss till maxi för vi orkade inte gå dit, sen köpte madde strumpbyxor och sen gick vi hit och åt tacosallad :-)

Ska bli riktigt kul att gå på harry ikväll :-)
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0