Tjohoo

Var några dagar sen jag hann skriva :-P
Idag är jag grymt trött, ska snart krypa ner, så underbart skönt att ha påsklov i 1½ vecka nu :-D men blir inte mycket lov för mig, bara några dagar när vi är i skövde, åker dit på fredag för biljetterna var slut på alla tåg i morron.. sen kommer vi hem på måndag. Efter de blir det bara jobb, 7.30-16.00 tisdag-fredag och sen delad tur på söndag, är inte allt för pepp men blir iaf kul när pengarna kommer :-D blir ett antal tusen, men de pengarna kommer gå åt fort antar jag :-P Har ju lite saker att köpa till lägenheten oxå :-P

Idag i skolan var det en helvetes dag.. kl 9 fick vi ett papper med några livsmedel som vi var tvugna att ha med i maten och vi skulle laga en trerätters middag för två personer tills kl 11. skit svårt att komma på tre rätter utan att ha någon tid att leta recept och sånt. Vart klar i tid men det var skit jobbigt, tiden räckte till utan den pressen som man hade var värst. Sen när lärarna skulle provsmaka allt så tog de sån lång tid så när de kom till min, och jerkers oxå, mat så var den kall och hade stått i 1½ timme så var ju inte konstigt om den inte smakade så jätte bra.. aja skit samma det hade inget med betyget att göra iaf som tur är. har ett riktigt veckan efter lovet men då får vi en halv dag på oss att planera och förbereda iaf :-)

Imorse var Lina underbart söt, de fick klä ut sig till påskkärringar på dagis idag så hon hade höckle, förkläde och prickar i ansiktet, hon var tokig söt faktiskt :-P Synd att jag inte har en sladd till datorn, då hade jag lagt in en bild här, men det kommer när jag fått bilderna av jessica :-)

Igår på kvällen kom jessica hit och sov här. var jätte kul att träffa henne igen :-) Har inte setts sen strax före jul så var ett tag sen. Men det är svårt att ha råd och tid för oss båda eftersom hon bor i skåne hos sin pappa nu..

Inför studenten är det bara en massa krångel just nu känns det som, vi vet inte vilka vi ska åka med eftersom de känns töntigt att bara åka 6 stycken på en egen vagn :-P Vi ska iaf ha en champagne frukost, så mycket vet vi.. Får väl prata om det efter lovet för sen har vi praktik å efter den är den bara student veckan kvar i skolan så måste bestämma oss innan det..

I lördags hade jag iaf grymt kul inne på Harrys med madde och hennes kompisar. Jag har i vanliga fall världens scen skräck men jag och Anna var upp på scenen och sjöng sing star :-O :-P Innan det hade vi fått champagne och plockbuffé med morotsstavar, selleri, chips, gurka, ölkorv osv. Vi åt ölkorv för typ 10 pers :-P Den var skit god.. haha. Sen dansade vi och blev bjuden på skit god körsbärslikör :-P Var det godaste jag druckigt på bra länge :-) Sen gick vi hem till madde nästan alla och två killar som vi träffat där, eller sofie visste vem den ena var.. Sen vart madde trött och ville sova så då skulle vi åka hem allithop till sitt, jag skulle få åka mer sofie och anna i deras taxi för de skulle iaf åka förbi där jag bor, men de åkte utan mig så jag följde med killarna hem till hedemora på efterfest och vi satt väl uppe till 6.15 och drack marinella med fruktsoda, grymt gott... Vi vaknade vid halv 3, åkte och käkade och så skjutsade de hem mig till Falun.. Skit roliga killar båda två, den ena var grymt snygg oxå (a) haha

Lina är såååå underbar, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade henne, underbarare barn finns verkligen inte :-) Märks verkligen att hon börjar bli stor nu, hon som alltid har varit super blyg har blivit mycket bättre nu. Nu är hon blyg kanske 1 minut istället för ½ timma som förut vilket är riktigt skönt :-) Sen börjar hon prata som om hon känt de jätte länge :-) Och sen förstår jag inte hur hon alltid orkar vara så himla glad, är inte ofta hon är sur eller grinig :-)

Idag när vi hade varit hos jessica en sväng så skulle vi till robban och se om han var hemma för jag ville ha en vagn som står i hans förråd. Då pratade jag och Lina lite och så sa jag att han hade en ny tjej som han var kär i, då blev hon jätte ledsen och sa att han måste vara kär i mig för det var så roligt när vi var det.. Tänk om det ändå vore så lätt... :-P

Inte länge kvar till studenten nu :-D UNDERBART <3 Ska bli skönt att slippa många och allt jävla skitsnack hela tiden :-D Inte många jag skulle vilja umgås med efter skolan sen :-)

Sängen väntar nu..
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0