Hem Ljuva Hem..

Kom hem igen för 1½ timme sen, underbart skönt :-D Har varit skönt på ett sätt men jag känner mig mest ivägen när man bor hos någon annan.. känns som man bara är till besvär men de tycker bara att det är roligt så är ju för deras och Linas skull jag står ut :-P

Har varit fullt upp så har gjort allt annat att ta det lugn så är ganska trött nu, orkar inte skriva om helgen nu riktigt.. ska nog kika på en film och sova sen så jag orkar upp och jobba i morron, ska jobba 7.30-16.00 :-P Just ja, kom på nu att jag måste kika om jag har någon matlåda oxå :-P lite knapert nu när det är 4 dagar till barnbidraget :-P haha..

Skriver mer i morron kväll istället :-)

Mizz you sötis <3

Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, JASÅ det är därför klamydia sprids ;-) s .



VI borde ses nån dag tycker jag. :)

2009-08-16 @ 21:35:17
URL: http://www.studerandemamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0