Trött Och Slut

Har hållt på att packa, röja upp hemma och sånt så gott som hela dagen. hade tänkt ha en lugn dag och bara packa och ta det lugnt men så blev det verkligen inte.. jag och Lina har bakat bullar med choklad (grymt gott) och så tigerkaka plus lagat mat två gånger och sen har hon lekt här med grannpojken i några timmar.. fick sitta ner en liten stund förut och vila men inte alls tillräckligt länge.. :-P

Snart kommer nog jessica med en resväska som ja ska låna av henne över helgen. har tagit fram allt som ska packas ner så borde väl gå fort att få det klart :-) Eller jag hoppas det iaf, är ganska sugen på att lägga mig och sova nu men känns som att det är lite väl tidigt än faktiskt :-P

ska bli riktigt skönt att åka och hälsa på släktingarna igen :-) Var bra länge sen jag hann åka dit och hälsa på nu, saknar de allihop massor :-) Men hade såklart hellre åkt till mats (a) men han jobbar och så, så är väl lika bra att passa på att åka ner istället :-)

Om jag någongång ska få någon ordning i min lägenhet så måste jag ha typ en hel veckas ledigt ^.^ jag har massor som behöver göras men innan jag har köpt alla möbler jag vill ha så har jag verkligen ingen lust att fixa alls.. ska väl ta mig en tur till jysk nästa vecka och se om de har kvar den bokhylllan/rumsavdelaren som jag vill ha :-)


Nu kom jessica precis med väskan, den är grymt stor så för en gång skull så kommer nog all packning få plats utan våld ^.^ Typ alla som känner mig vet att jag är duktig på att packa alldeles för mycket saker när jag ska åka bort, men man vet ju aldrig vad man kan behöva för något :-P haha

nu måste jag packa, skriver sen när vi kommit hem igen :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0