Underbar helg <3

hmm var verkligen jätte länge sen jag skrev här. men har varit fullt upp. det enda jag hunnit göra är att äta, jobba och sova så har inte haft nästan något att skriva om :-P

I fredags efter jobbet tog jag tåget till mats :-) vi grillade och sen myste framför en film.. på lördagen fick vi stressa iväg för vi skulle spela paintball och hade sovit alldeles för länge (till 13.50 ^^) så köpte en korv på vägen som frukost :-P
Det var ett äventyr att försöka hitta dit vi skulle vara då det inte fanns en enda skylt någonstans :-P när vi kom fram bytte vi om, skit snygga "overaller" hade vi på oss ^.^ sen gick de igenom regler och så. Jag och mats var med på 3 matcher sen åkte vi hem och duschade och frächade till oss. Jag var med till slutet av alla 3 :-D Jag blev inte träffad en enda gång och det var nog tur för mats fick ett fint märke på ryggen där han blev träffad :-P men det var riktigt kul och det är någon jag gärna gör igen iaf :-)
iaf så åkte vi och hämtade hans camaro, tvättade den lite snabbt och sen åkte vi ner på stan i söderhamn för det var cruising. brände lite däck och skjutsade hans kusin och en kompis till henne en sväng innan vi åkte hem för att kika på film igen :-) Mats gjorde nog det största rökmolnet av alla på hela kvällen, eller iaf ett av de största, när han brände däck :-P
på söndagen åkte vi mc lite och badade och så :-) Har varit super mysigt och jag har känt mig som en prinsessa hela helgen <3 blivit riktigt bortskämd :-P Har knappt lyft ett finger.. ^.^ Tack så mycket för allt <3 <3 Har nog redan sagt tack 10 ggr men kan inte sägas för många gånger, har haft en super mysig helg <3

Har däremot blivit sjuk nu, har jobbat idag trotts feber så var lagom jobbigt. har sjukskrivit mig i morron.. och på Onsdag åker jag och Pluttis till skövde och blir där tills på söndag :-) Blir skönt med en liten till semester :-) eller ja blir väl säkert att träffa en massa folk och åka runt men skönt att åka från falun igen iaf och tänka på annat än jobb :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0