Jävla ögon :-(

Åhh, idag ser mina ögon ännu värre ut idag, nu är båda helt rödsprängda, nu ser jag ut som jag knarkat i flera dagar utan att sova någonting :( jag har inte sovit så värst mycket de senaste nätterna men därför borde inte ögonen se ut så här. Funderar om jag har fått ögoninflamation eller nåt sånt kul..

Ska iaf ge oss iväg ner på stan och träffa Madde och William och kika lite, sen ska vi gå på bio alla 4, vi ska se Bolt :) Ska bli kul att hitta på något :-)

Mitt lov har inte riktigt blivit som jag hade tänk.. Förra helgen jobbade jag lite, vilket gjorde min förkylning mycket värre, sen kom lina på söndagen och var lite halv hängig, sen vaknar jag på måndag morgon av att hon spyr, så hon var sjuk ett par dagar så kunde inte ens gå utanför dörren de första dagarna på lovet. Sen när hon väl blev frisk blev jag ännu sjukare igen men har varit en sväng på stan och igår var vi till hennes farmor iaf. vi hade massa med saker planerat på lovet med det var ingenting som blev av.. Jag hade tänkt plugga en massa oxå men det har jag inte heller hunnit med. Haha..

Skriver i kväll igen, nu ska jag och Lina fixa iordning oss lite :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0