2 Juli

Blir bara ett snabbt inlägg, ska snart sova för det blir en lång dag i morron, jag och Lina ska åka till södertälje i morron efter jobbet och så kommer vi fram ganska sent. Mamma ska iaf möta på sthlm central så vi slipper byta själva :-P får se, vi kanske åker till grönan på lördag, jag hoppas de iaf för jag har aldrig varit där :-P

usch vad jag är trött och slut, orkar inte jobba i den här värmen :-S man är slut efter att ha jobbat en timma bara.. men man har ju inget att välja på, bara jobba och se glad ut :-P

igår var jag så jävla sur, var sugen på att typ hugga skallen av någon :-P ingen tvätt blev torr när jag tvättade igår trotts att de fick hänga 3 timmar i torkrummen, bara den ena fläkten funderade men inte den saken som det kommer varmluft ifrån, avfuktare heter den tror jag.. sen läcker den ena tvättmaskinen vatten och torktumlaren fungerade typ inte alls, så nu har jag halva lägenheten med kläder som inte blev torra, super kul!!!! Eller inte..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0