19 Juni

har varit lite dålig på att uppdatera här nu, men jag har legat hemma och varit sjuk sen i tisdags, har varit och är fortfarande väldigt dålig, orkar knappt göra nånting alls på dagarna vilket är riktigt tråkigt när lina är här, Vill ju kunna leka å så med henne men orken finns verkligen inte där.. riktigt jobbigt men inte så mycket att göra åt det heller..

eftersom jag är sjuk och det var riktigt tråkigt väder så har jag och Lina bara varit hemma hela dagen, orkade inte åka och dansa kring nån midsommarstång eller så.. Vi lagade hemmagjord potatissallad och grönsallad och stekte tjock korv till det, efter linas önskemål :-P men det blev riktigt gott. Sen hade vi "picknick" i våran koja vi har byggt i vardagsrummet, åt kakor, och lina åt rulltårta med glass och chokladsås och drack festis :-P Lina tyckte det var super mysigt och det är det enda viktiga för mig :-)

har hur mycket bilder som helst på min mobil från bla studenten och balen som jag ska lägga in på datorn och försöka lägga in lite i taget på bdb. vill inte sitta vid datorn på dagarna när Lina är vaken så hinner inte med så mycket i taget.. är flera hundra bilder :-P

Lina är verkligen det underbaraste barnet i hela världen, hon har gett mig frukost på sängen både igår och i förrgår för hon sa att hon måste ju ta hand om mig nu när jag är sjuk :') hon är så mysig, sen idag när jag skulle natta henne frågade hon vad hon skulle göra för frukost till mig i morron för hon ville ge mig frukost på sängen igen :-) jag är så lyckligt lottad att jag knappt kan tro att det är sant. Jag älskar dig min underbara prinsessa <3 Jag är så stolt över henne, är såå glad att hon är min dotter <3

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0