21 Juni

åhh nu är väskan packad och matlådan fixad så ska snart sova så jag orkar gå upp typ halv 7 i morron.. har inte bestämt mig för när jag ska gå upp riktigt :-P vet inte hur lång tid det tar att cykla till jobbet så.. men borde inte ta mer en ½ timma ju.. tar fasiken bara 45 min att gå kom jag på nu så tar väl 20 att cykla då.. börjar halv 8 så cyklar 7 så är jag säker att jag hinner :-) ska bli riktigt skönt att komma igång att jobba igen.. börjar ju inte med roligaste veckan men men :-P jobbar bara till 3 imorron det är skönt iaf :-D

var ute å lekte med Lina på hennes favoritlekplats förut idag en sväng, sen skulle vi gå en sväng och hittade ännu en till lekplats :-P har hittat 4 stycken nu sen vet jag en till ganska nära oxå så kan variera lite iaf :-P hennes pappa kom vid 1 och hämtade henne sen dess har jag typ inte gjort något, borde städat men orkar inte för är inte helt frisk än så har bara lagat mat och suttit vid datorn typ :-P

har lagt upp lite mer bild på bdb men har fortfarande sjukt många kvar att lägga upp ^.^ ska väl lägga upp från balen i morron iaf :-)

Hmm ingen som har bil som kan hjälpa mig att få hem en bokhylla från jysk?! :-P så bökigt när man inte har bil.. sen ska jag se om jag får med pappa eller nån till ikea så jag kan köpa resten av möblerna där så jag kan få lite ordning här hemma nångång. Ser så himla tråkigt ut just nu med de här möblerna och det är så trist för lägenheten är så fin egentligen :-)

Ska lägga mig i sängen och kika på tv nu :-) Det är det bästa med att sova i vardagsrummet, då kan jag ligga i sängen och kolla på tv, helt underbart juh :-D

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0