26 Juni

har inte haft tid att blogga på några dagar nu.. mats kom hit i onsdags när jag hade slutat och så åkte han för ett par timmar sen.. vi har åkt lite mc.. har varit på stranden och solat, han badade men inte jag var för kallt i vattnet för det :-P Ätit god mat och bara myst :-) Tycker om honom som bara den :-) <3

Var nyss uppe på djursjukhuset för Nasse kissade blod så de tog lite urinprov och så och han har typ smågrus/kristaller i urinblåsan det enda som hjälper mot det är att köpa en speciell sorts mat som är sviiin dyr som han måste äta resten av sitt liv.. Allt som allt gick det på över 1800 kr :-S Svin dyrt men veterinär besök juh.. aja sånt är livet..

På fredag nästa vecka åker jag och Lina till södertälje, mamma köpte biljetter åt oss häromdagen.. :-) Sen har vi även köpt biljetter till en kryssning i augusti :-D Jag, mamma, pappa och Mats :-D det är en sån till helsingfors å så får man gå i helsingfors en dag och har två nätter ombord :-) Blir nog super bra det :-D

Usch, ska snart cykla till jobbet, jobbar 16-21 idag inte så kul att jobba när det är så här himla fint väder juh.. iofs får jag vara ute en del på jobbet oxå som tur är :-) Är trött och slut fast vi sov till ett igår och halv 11 idag :-P hmm har fått en massa prickar på fingrarna, gör ont men kliar inte. fick de i onsdags å de har inte blivit nåe bättre än.. har inte tid att tänka på det ska jobba typ hela helgen.. i morron jobbar jag 7.30-16 och på söndag 7.30-1300 + 16-21 :-P delade turer är alltid sååå roligt :-P ähh ger ju mycket pengar iaf..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0