29 Juni

Har varken haft tid eller ork att skriva något i helgen, knappt varit hemma alls.. i fredags jobbade jag till 9, hade druckigt för dåligt så hade världens huvudvärk och gick och la mig tidigt.. i lördags åkte jag till madde efter jobbet och kom hem typ halv elva.. jobbade ju delad igår och tog en promenad hem med en som skulle till sin mormor som bor ganska nära mig så kom hem sent då oxå..

varit ledig idag så i morse när jag vaknade cyklade jag och hämtade Lina hos sin pappa, handlade lite fika och så cyklade vi och badade ett par timmar.. var 22 grader i vattnet :-) sen cyklade vi hem och åt mat, bakad potatis med kycklingröra :-D sen cyklade vi till madde och William. De är så underbart söta tsm <3 så gulliga mot varandra, plocka blommor och kramas å så :-) sen cyklade vi hem igen.. har väl blivit ett par mil cyklat idag :-P Riktigt drygt i den här värmen, plus att jag har bränt mig på ryggen =/ Lina har hjälpt mig att smörja in med Aloe Vera så det kändes ganska bra då men det kliar som fan nu igen..

Sötnosen ligger och sover nu, hon ska till sin pappa i morron igen :-( Jag jobbar kväll så det är iofs bra men sen träffar jag inte henne förrän torsdag eller fredag :-( :-( Men han har bara en veckas semester på hela sommaren och det är den här så förstår att han vill kunna hitta på något med henne oxå..

hmm undra vad vi ska göra i morron, kanske åka och bada en sväng igen, är skönt att svalka sig i den här värmen.. var 42 grader i solen :-S har sol på balkongen på dagarna så vet aldrig hur varmt de är i skuggan förrän vid 4-5 på em :-P

aja måste sova nu är helt slut..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0