9 Juni

har hänt mycket sen jag skrev här. flyttade förra helgen så har inte fått internet än, får det först nästa vecka.. Har nästan  kommit iordning så mycket jag kan göra innan jag köpt restan av möblerna jag vill ha :-)

igår var det mösspåtagning på stan :-) gick runt stan och skrek en massa och sen skulle man kasta en krona i en brunn och innan det läsa en text på latin innan alla samlades på stora torget och fick på ta på sig mössan så nu sitter jag i skolan med stundentmössan på mig :-) Elin är äkligast i skolan idag, inte duschat sen hon var på krogen igår, inte heller borstat tänderna :-O haha

snart är det studenten :-D bara 4 dagar kvar :-D och då kommer både jessica och mats till falun oxå :-)

Måste fortsätta greja lite nu,.,

Pussar Och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0