För jag har tagit studenten...

...för jag har tagit studenten, fy fan vad ´jag är bra :-D så jävla skönt att vara klar med gymnasiet nu :-D och jag nådde mitt mål som jag hade när jag började, att gå alla tre år och inte få ett enda ig och det klarade jag bra ju :-D fick ganska bra betyg så jag kanske kan komma in på dietist utbildningen om jag bestämmer mig för att jag vill läsa den :-D

hade en helt underbar dag igår, lite lång och slitsam men kul var det. på morronen kom klassen hit, jerker, robin, christopher, johan och johan, på champangefrukost sen skjutasde mats och en till ner oss på stan å vi fotograferades och sen var vi i kyrkan och sen till skolan. där fick vi betyg, övade på studentsånger, gav lärarna presenter, fick smörgås osv. sen sprang vi ut, såå underbar känsla :-D sen träffade jag de som kommit dit, mats, jessica, min familj, lina, hennes farmor och gammelmormor :-) sen bar det av ner på stan på lastbilsflak med en dj, kul kul men tyvärr ganska mycket dålig musik.. när vi kom till stan hoppade vi av vagnarna och gick mot stora torget och väntade ½ timma innan vi gick ett varv runt stan. hemma åt vi smörgåstårta och vanlig tårta och jag öppnade paket, fick blandannat tre orkideer, 2000 kr, lasse åberg glas, lila ljus med fat, smycken och en stavmixer :-) och en rosa digitalkamera :-) jag är super nöjd med mina presenter :-)

när alla hade åkt hem började jag jessica och mats förfesta och sen gick vi över till ellinor innan vi tog bussen ner på stan till etage. där hade vi skit kul, jag och mats var uppe på dansgolvet nästan hela kvällen, på det lilla såklart för på det stora är det såå himla dålig musik.. jag var typ nykter med tyckte de var skit kul iaf. det var äkligt varm och svettigt på det lilla dansgolvet, var som att gå in i en vägg typ när man kom in i det rummet.. sen skjutsade jessicas mamma hem oss och jag satte mig och drack lite mer öl :-P kom väl i säng vid 4 eller nåt :-P

nu har mats åkt hem igen :-( men är så himla glad att han kom hit i helgen :-) jessica är hos sin bror i blge nu men kommer och möter mig på stan en sväng innan balen för att se alla som ska dit :-) jag borde kanske börja fixa mig nu, ska åka om lite mer en timma och jag har inte ens duschat :-P hehe.. ska iofs ha stundentmössan på mig så behöver inte fixa frisyren så mycket :-P

lånar jessicas dator nu mer får nog internet i början på nästa vecka :-D :-D

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0