min älskade prinsessa <3

åhh, jag älskar verkligen Lina av hela mitt hjärta, mysigare tjej finns inte. idag ville hon att jag skulle filma henne med mobilen, då sa hon "Du är den underbaraste mamman som finns på hela jorden och jag kommer alltid finnas hos dig och du är en sån snäll mamma, låt mig få stanna hos dig" <3 :') har blivit så jävla många glädjetårar idag. jag är så himla lyckligt lottad. Hon gjorde frukost på sängen åt mig i morse igen :') Hon har bara viljat myst och suttit i mitt knä hela dagen <3 Längtar väldigt mycket till att få ett syskon till Lina men just nu är jag så glad att jag har lina, önskar mig inget mer just nu. Jag kan inte sluta le när jag tänker på henne <3 ett barn kärlek är det bästa som kan upplevas, så himla vilkorslös och underbar. Det går inte att förstå det innan man själv har fått barn <3 Jag är så stolt att hon är min dotter <3

blev säkert en massa upprepninger från igår men men :-P

Har tagit det lugnt typ hela dagen, lina vaknade vid 10 i morse :-O sen låg vi och åt frukost och kikade på tv till elva innan vi orkade gå upp :-P Jag har vikt lite tvätt och vi var ute i lekparken en sväng innan det började regna. klippte, filade och målade Linas naglar idag, med rosa nagellack såklart :-P  Hade mat kvar sen igår så har inte behövt laga någon mat heller :-) Har iofs gjort rent nästan hela soffan idag oxå :-D Skulle ha städat linas rum men det glömde vi bort så ska göra det i morron innan hon ska till sin pappa..

Har fått massa röda små prickar på hela armarna och fötterna och lite på benen, fick de vid 12 tiden idag och de har fortarande inte försvunnit.. de kliar inte så mamma trodde inte att det var någon fara, ringde till henne på en gång jag såg de :-P tror jag fick de när jag åt godis med jordnötter i för när jag åt en till så lite senare blev det värre, men om det är nässelutslag så brukar det ju klia oxå.. hmm ja vet inte riktigt. men så länge man inte får svårt att andas så ska det inte vara något farligt så får väl hoppas på de :-)

Oj kl är ju över 12 :-S är knappt trött heller än :-P men borde väl försöka sova lite.. har föresten lagt upp en del bilder på bdb från studenten men har massa mer att lägga upp så får väl fortsätta med det i morron istället :-)

Saknar dig så mycket Mats, jobbigt att vara utan dig i typ tre veckor till =/ Tycker om dig <3

God natt
Puss Och Kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0