19 Mars

Jag är verkligen helt slut just nu, först var det skolan, vi var i köket idag och det gick käpp rätt åt helvete när jag skulle baka biskvier för vi har varm luftsugnar i skolan å biskvibottnarna väger igen så de blåtste iväg i ugnen och blev till en smet så jag fick börja om från början och hade bara en timma på mig, Men de blev iaf klara två minuter innan de skulle serveras :-P Och goda blev de. Direkt efter skolan åkte jag ner till jobbet för jag skulle gå intro i björken och det var den värsta kvällen jag varit med om sen jag började i Maj :-P Vi slutar egentligen 9 men brukar vara på kontoret runt 20 i så vi hinner fylla i papper och så, men eftersom det var massa krångel kom vi dit kvar över 9 istället.. Jag och hon jag gick intro med kunde inte göra annat än att skratta åt det efteråt, hon hade aldrig heller haft en sån jobbig kväll förut fast hon jobbat där över ett år :-P Jag kom inte hem förrän halv 10 och då kom jag på att jag inte ätit på 9 timmar så tog ett par smörgås och pratade med mamma :-)
Nu sitter jag här och virusscannar datorn för jag fick något j*vla msn-virus häromdagen så jag törs inte logga in där :-P Går bara in på sidor jag vet är säkra, typ här och bdb :-)

Robin och Jerker var lika dryga som vanligt i skolan :-P Kallar mig massa saker för att retas så jag blir sur, sen hade jerker sönder mitt ägg när jag skulle baka så RÅKADE bara kasta ägget på hans kockrock så den blev alldeles kladdig av ägg xD Mitt namn enligt robin är snyggrumpa, han säger det hela tiden å jag kan knappt stå med ryggen mot utan att han ska slå, säga något eller så. Det värsta av allt är att mina rumpa är den delen på mig som jag hatar mest :-P

Vissa människor kan jag verkligen inte förstå mig på.. Som bussen igår var sen för att något haft sönder något så inte nödöppningen till dörren fungerade så chaffören hade fått åka och byta buss. Vad får man ut egentligen av att göra så? Vad är det som är så roligt med att förstöra för andra? Jag har aldrig förstått vad som är så himla kul med det. Det är bara såå onödigt, tänka om det var deras saker som gick sönder nästa gång? Då skulle iaf jag inte kunna hålla mig från skratt :-)

Jag gjorde ett test häromdagen vilken slags mamma jag var, enligt det var jag den avslappnade harmoniska mamman :-P Så här stod det:
Avslappnade harmoniska mamman

Det är helt naturligt för dig att vara mamma. Du mår bra i din mammaroll och litar mer på din egen intuition istället för alla andras goda råd.
Goda råd: Keep up the good work ...


http://www.euroads.se/sites/se/surveys/8/survey.php?medieid=478&advertid=12366&earc

Det stämmer väldigt bra faktiskt :-)
Sen för ett par veckor sen var jag med i en undersökning på internet om min munhälsa eller något sånt och idag fick jag hem en tandborste som tack :-D En ny sort som jag iaf inte har sett på någon affär än :-)

Nu är det dags för sängen..
Puss Och Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Fick också de där svaret om mamma :-p . Och tandborsten fick jag med :D .

Postat av: Anonym

HAHAHAHA de va snällt de där med ägget, inte! och, du gillar att bli kallad så av robin :D

2009-03-22 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0