Dåligt samvete..

Har grymt dåligt samvete när jag inte har tid att skriva här :-P
I lördags på middagen gick allt jätte bra, maten blev mer än skit god :-D är verkligen jätte nöjd, allt flöt på bra och smakade bra. Alla vinerna passade prima till maten oxå :-) Det var ett helvete att få all mat klar i tid, jag är verkligen inte van vid att göra mer än en rätt men prick kl 5 var maten klart så det gick tillslut även om jag fick stressa för att hinna. Lina var verkligen jätte duktig, hon satt inne på rummet och lekte själv enda tills maten var klar när hon hade kommit hem från teatern :-) Hon var och kollade på "Lilla grisen flyger" och tyckte den var jätte bra, hon älskar att gå på teater och bio och så, det är så roligt att gå med henne också för att hon är så himla snäll och sitter still och kollar tyst hela tiden :-)

I alla fall så på kvällen efter att vi hade ätit klart nattade jag Lina och klockan halv 10 somnade jag. Sov enda till 9 på morgonen, behövde verkligen sova ut då, jag sover så himla lite på veckorna jämt. Jag får skylla mig själv iofs för att jag sitter här hela kvällarna, men när jag väl har satt mig här så är det jätte svårt att komma härifrån..

Igår hände ingenting alls faktiskt, Lina åkte till sin pappa och jag pluggade resten av kvällen, är så matt på psykologin, längtar verkligen tills den kursen är slut, sista lektionen vecka 14 så är inte länge kvar nu :-D :-D

Idag var det skola som vanligt, prov i religion som gick bra hoppas jag :-P Sen ner på stan och på ett möte på jobbet för alla vikarier, var bra att de hade ett möte då man fick svar på alla frågor. Vi har fått en vikarieförmedling som man får sms av när detär någon som är sjuk eller vill vara ledig. Det har krånglat och så men nu vet vi hur allt går till iaf :-) Sen så tyckte chefen att jag skulle gå intro i den andra gruppen där jag jobbat utan att gå intro men det fick jag inte längre så nu har jag fullspäckat schema, ska jobba hela påsklovet typ, Tisdag-Fredag 7.30-16.00 :-) Fina pengar iaf :-) jobba torsdag kväll nu i veckan oxå..

Orkar inte skriva nåe mer idag :-P
Pyttsan ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0