Fredag den 13.de

Jag har inte tänk på att det är fredag den 13.de :-P Jag har iaf lyckats hålla mig undan från att drabbas av något, om inte en dryg jerker och robin räknas ;-)

jag har iaf börjat med maten nu, eller lagt fram kött och så på tining och gjort vaniljsås :-) Innan det satt vi hela familjen (6 st) och trängdes i soffan, kollade på let´s dance och åt godis :-P Lina höll sig uppe till halv 10 för hon skulle absolut kolla klart på det, men sen somnade hon på tre sek..

Glömde skriva att jag håller på att träna lina att bli torr på natten, det var hon själv som sa att hon är så stor att hon vill sova med trosor, så jag väcker hennes vid 23-24 och så får hon kissa och i morse vaknade hon med en torr bjöja :-D Får hoppas att det fortsätter såhär så är hon torr om ett par månader eller så skulle jag tro :-)

Vill du få fler läsare på till din blogg? gå in här isf http://www.viraltrafik.se/?Bythenumbers

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0