Helgen..

Har verkligen inte haft tid att skriva någon blogg i helgen, har haft fullt upp..
I fredags åkte jag och Lina först till Madde och William, vi fick presenter i efterskott och Lina och William lekte. Sen åt vi på donken och handlade mat på maxi, den här gången köpte jag iaf rätt saker :-P När jag och Lina skulle hem hade jag tänkt att vi skulle ta bussen men det ville inte Lina så då gick jag hem med henne i vagnen, var lite lagom jobbigt, massa backar överallt, tog runt 40 minuter.. Sen när vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen åkte vi hem till micke (mitt ex) och åt middag, busade med hundarna och åt godis framför tvn :-) Känns riktigt bra att kunna vara kompis med mina ex, tycker det känns jätte bra :-)

Natten mellan fredag och lördag sov Lina knappt något, hon vaknade vid 5 på morronen och ville inte somna om och vägra göra något annat än att ligga och gnälla i sängen, så jag fick inte mycket sovit, vid halv 7 ringde klockan så då gick vi upp båda två och åt frukost, sen vaknade mamma och jag åkte till hbo och gjorde högskoleprovet.. Det var riktigt jobbigt att sitta och göra prov hela dagen, var på skolan från 8 -16 och provtiden totalt var 4 tim och 10 minuter. Det är inte något som man direkt är van vid att göra. När jag gjorde sista provet var jag helt slut i huvudet och orkade knappt räkna något alls, men ändå var det den delen som gick bäst (a) Jag fick iaf 76/122 rätt, 62%, och de är tydligen ganska bra, pratade med en jobbar kompis som oxå gjorde det, fast för fjärde gången och hon hade fått 68 och sa att jag nog kommer få runt 1,2-1,3 med mina rätt :-O Jag hade typ räknat med att få 0,3 eller något sånt :-P

När jag var på väg hem mötte jag mamma och Lina på stan och gick med henne till hennes pappa. Sen gick vi hem och åt och fixade oss, sen drog vi på förfest hos en jobbar kompis till oss båda. Sen drog alla ner på stan och in på en krog där inte jag kom in fast jag v ar med mamma så vi gick till Mariannes istället. Drack lite öl innan vi gav oss upp på dansgolvet. Hade riktigt roligt faktiskt, men mamma blev lite för full ;-) Hon satt och dansade på en stol så den gick sönder och hon ramlade ner på golvet :-P HAHA vad riktigt roligt faktiskt, men ganska pinsamt när jag tänker tillbaka på det.. Sen kom en kille som jag hade flörtat med typ över 1 timma ner och skulle dansa med oss men då blev mamma sur och knuffade iväg honom. Han såg jätte lessen ut och bad om ursäkt och därifrån :-( Tyckte så synd om honom.. Har lite dåligt samvete för det faktiskt, fast det var mamma som knuffade iväg honom.. Sen vid halv 2 insåg jag att mamma var tvungen att åka hem så vi hämtade våra jackor och sen satte jag mamma på bussen hem och jag åkte hem till en kompis istället för vi skulle på efterfest men vi insåg att ingen av oss orkade det så åkte hem och sov istället :-)

Hade rolig huvudvärk igår kan jag lova.. Jag och mamma delade på 2½ vin flaska innan krogen å några öl där.. Men jag var duktig ändå tycker jag, gjorde klart ett skolarbete och var ute och gick en timma :-)

Idag har varit en riktigt slapp dag i skolan, först religion där vi kollade på film halva lektionen, sen skulle vi ha mutligt nationellt prov i svenska och de gick riktigt bra om jag får säga det själv :-P sen hade vi håltimme i typ 2 timmar innan data kunskapen började så passade på att skriva lite PA-rapport och flumma med jerker och robin, sen var det datakunskap en timma, som jag blir klar me nästa vecka :-P
Robin och Jerker är så jävla dryga ibland, Jerker gjorde tom ett bildspel på impress (typ som photoshop) om min rumpa.. men att de är så jävla roliga för det mesta så det överväger det dryga faktiskt :-P

Nu ska jag göra vegetariska biffar och bulgur :-P
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0