Jävla skit dag..

Idag har nästan allting bara gått fel, är på grymt dåligt humör och det ska bli jävligt skönt att sova snart måste jag säga..

Började redan i morse, jag försov mig och hann inte fixa håret eller sminka mig eller något, men kom iaf i tid till skolan. sen har det bara flytit på och sen nyss fick jag något jävla virus på datorn som blev skickat till alla på msn, Det var INTE jag som skickade de utan det blev automatiskt. och när jag skulle virusscanna datorn slutade norton att fungera så fick ladda ner avast istället och allt bara krånglade så jag blev bitter och la mig vid tvn tills jag lugnat ner mig lite iaf. Tog en snus och tänkte bara skriva av mig hur bitter jag är just nu :-P

Dessutom ska mamma flytta ner till södertälje antagligen i mitten av juni, hon ska på intervju på måndag och får hon det jobbet så säger hon upp lägenheten och flyttar dit så jag och Lina måste flytta till en egen lägenhet före sista juli. Jag vill ju flytta till eget men det som är jobbigast är att mamma ska flytta, jag har vetat länge att hon kan flytta när som helst men inte viljat tänka på det men nu har jag inte längre något val. Alla jobbiga känslor kommer tillbaka. Och jag kommer bli kvar "själv" med lina, jag har ju såklart mina underbara kompisar kvar <3, men inte en enda släkting.

Orkar inte skriva, nu ska jag sitter och vara bitter en stund och sen sova..
Pyttsan (Mitt nya favoritord) :-P

Kommentarer
Postat av: madde

Fy va jobbigt vännen :-( . De är as trist att vara ifrån sin familj.



Vill du hitta på något idag/em? Jag slutar 16.00 W blir hemma men vi kan ju göra något om du vill. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0