Risifrutti <3

Eftersom jag är laktosintolerant har jag inte ätit risifrutti på ett par år nu, men idag när vi var och handlade ville lina ha en så köpte en låglaktos, fy fan vad gott det var :-D synd att det är så jävla mycket socker i, annars hade jag fan levt på såna <3 Inte helt fel att det mesta finns som låglaktos nu.. :-)

Idag var Lina på dagis för första gången på ca 3 veckor, jag har haft lov så då var hon hemma med mig, sen när hon varit hos sin pappa har hon varit med farmor eller farfar. Hon blev lite blyg så tog en stund att lämna henne men sen gick det bra, tur att fröknarna är så himla bra där :-) Jag hade bara en lektion så slutade 11.20 så Lina hade inte en så lång dag idag hon heller.. Och imorron ska hon vara ledig för då ska hon vara med Robban och leka med hans brorsdotter hela dagen :-) Det var hon som frågade om hon inte kunde få det, det är bra för henne om robban inte bara försvinner ur hennes liv, hon älskar verkligen honom, de fungerar jätte bra. Hon är nog den som tycker det är tråkigaste att jag och Robban inte ska flytta ihop, men hon säger att jag duger oxå :-P

Idag på bussen hem från dagis började Lina prata om bebisar för hennes dagiskompis hade fått en lillasyster. Då sa hon att när hon blev lika stor som mig så skulle hon skaffa tvillingar, en pojke och en flicka, sen ville hon inte ha något mer barn. och sen såg hon en snygg kille å glodde jätte mycket, sen sa hon "Mamma, han vill jag bli kär i när jag blir stor, sen ska vi gifta oss" :-P
Man kan ju hoppas iaf att hon är lite äldre än mig när hon skaffar barn sen, ångrar mig aldrig, är så glad att jag fick henne när jag gjorde. Men ser gärna att hon gått klart skolan och har varit tsm med killen lite längre än 3 månader innan hon blir gravid :-P

Myste lite vid datorn och lekte mamma, pappa, barn (jag hade fått tvillingar i lekten :-P) innan vi gick ut och lekte i snön igen, kul att vara ute i snön och leka:P

glömde bort vad det var jag skulle skriva om, får väl göra det imorron istället..

men menyn till lördag är iaf:

Förrätt: Kycklingsoppa med kokosmjölk och lime
Varmrätt: Entrecote med örtsky och bakpotatis
Dessert: Rabarber och jordgubbspaj med hemmagjord vaniljsås

Puss Och Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

HEHE, barn är roliga. W sa till B och mig igår att han tyckte vi kunde pussas så han fick syskon. Sen sa han att han vill ha barn när han blir stor. Tror de är viktigt de där med bebisar för barn. Fast tror inte dom skulle vara lika impade om dom fick ett syskon i början i alla fall ;-) . Skrik och mindre mamma tid ;) .

Postat av: kenny

Så söt unge du har ! :D

2009-03-11 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0