Sista Mars

Kom på att jag glömde skriva klart inlägget igår innan jag publicerade det och då orkade jag inte skriva klart det..

Efter skolan igår så åkte jag ner på stan och gick med Madde och bus William en sväng. köpte ett påskägg och trosor bara, har inte så mycket pengar den här månaden för jag måste betala tågbiljetterna till skövde om vi ska åka dit nästa torsdag.. Jag och madde ska iaf ut på lördag på harrys, det är tjejkväll där och är egentligen 20 år som åldersgräns men madde mejlade och frågade om jag fick komma in iaf, och det fick jag :-D så ska bli riktigt kul, är singstar tävling där men om jag inte är riktigt full så kommer iaf inte jag sjunga något :-P

Idag var det en riktigt slapp skoldag, hade psykologi hela fm som vanligt men dt var roligt för vi skulle göra en planch om stress, då gjorde min grupp ett stressmonster :-P Där i skrev vi massa saker som man blir stressad av, sen redovisade vi det inför resten av klassen, men jag behövde inte säga något :-) det var kul faktiskt, det är ännu skönare för det var sista lektionen med psykologi, men jag har ett arbete kvar att skriva som ska in senast på måndag så får väl försöka ta mig tid i veckan och skriva det.. Efter psykologin fick jag veta att vi inte hade någon religion så då tog jag bussen till stan och så gick jag hem därifrån :-) Men klockan 4 börjar jag jobba så ska försöka göra klart PA-rapporten, är nästan klar, och äta lite innan jag åker till jobbet :-)

Fick helt oväntat besök igår kväll, helt plötligt ringde det på dörren och jag blev livrädd för jag hade spelat ganska hög musik men var bara en kompis som kom hit för att hämta en bok som tur var :-P

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0