Torsdag

Blir ett snabbt inlägg bara innan jag ska sova..

Imorron kommer jag inte hinna skriva något här, direkt efter skolan åker jag till jobbet och sen till madde och fixa mig och sen till kåren. blir en lång men rolig dag :-) Iaf att gå ut med madde igen, hon är alltid rolig att gå ut med :-D

Idag har varit en helt sjuk dag.. Jerker var i skolan idag och han och Robin var skit dryga, höll på att retas och driva med mig heeela dagen, var skit kul men blir lite mycket efter ett tag :-P Efter skolan åkte vi tre ner på stan och tog en fika och umgicks lite, sen pratade vi om barnnamn och jerker tyckte att Dagobert var ett fint namn så nu heter han det :-P Iaf på min mobil. Haha. Jag hade världens ångest innan vi började i klassen för att jag var ensam tjej och har aldrig haft några riktiga killkompisar, men det är så jävla kul att umgås med killar, iaf de två.. :-) kommer sakna de som fan efter studenten, några tjejer oxå såklart :-)

Jag tog ett bad i nästan två timmar, kände att det var dax att raka mina ben, fick en liten (ganska stor) chock när jag såg hur håriga ben jag hade, hade nästan behövt en gräsklippare för att hitta mina ben under allt hår :-O såg ut som en killes ben. Haha jag som annars brukar vara noga, men nu är jag singel å då kanske man ska tänka lite iaf på hur man ser ut :-P Åt två minisemlor efter jag kom upp, så jävla gott, men det var de sista för i år för nu var mina hembakta semelbullar slut :-)

Om jag orkar skriver jag igen på lördag innan jobbet :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0