Utgång igår..

Satan vad fulla jag och madde blev igår, haha. jag slutade jobbet 9 och var hos madde ca halv 10 hoppade in i duschen sen började vi dricka, satt och pratade och jag höll på att fixa mig.. sen kvart över 10 gick vi ner på stan, då hade jag bara lite vin kvar så hällde upp det i en pet flaska som jag och madde drack på vägen ner. madde skulle skriva i min gäst biljett men hon hade skrivit lite fel men jag fick komma in iaf :-P Vi gick till baren och köpte var sin öl och satte oss vid maddes kompis, en kompis till henne och deras pojkvänner.. efter det har jag ganska mycket minnesluckor.. minns lite iaf, vi var inne på toaletten och knäppt massa sjuka kort (madde har de på sin bdb för er som får se de). Sen vart madde alldeles för full så hon gick hem (vi hoppar över detaljerna där tror jag ^.^) jag stannade kvar och var med maddes kompis kompis (minns inte namnet) och hennes pojkvän..  jag drack en till öl och lite cider av henne :-P sen dansade vi ett tag, var massor med folk på dansgolvet, då kollade jag in en kille som var snygg och dansade med honom, sen vet jag bara det han berättade, vi gick därifrån vid 2 hem till honom, han bor i stan. Direkt när vi kom dit la jag mig i soffan och somnade. Vaknade i morses kl halv 12 och fick lite panik för jag hade inte en aning om vart jag var :-P han var iaf jätte snygg (tom när jag var nykter ;-) och skit trevlig :-P

Haha, kul hade jag iaf. Går gärna dit igen med madde :-) Fast då kanske vi båda ska ta det lite lugnare med drickat ^.^

Nu ska jag laga mat och åka och jobba sen. efter jobbet ska jag hem till madde å kika på film och så :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0