Fröken Fräken

Är grymt trött just nu, eller har varit det hela dagen.. Sov väl sodär 5 timmar i natt.. Jag var skit flum i skolan idag, har skrattat åt allt, sånt som annars inte hade varit kul :-P Robin och Jerker var lika dryga och roliga som vanligt, utom när robin spottade en hel mun vatten i mitt ansikte så mitt smink rann i hela ansiktet ^.^ sen kastade jag nästan en hel liten hink med vatten på honom, då mådde jag bra igen :-P
Såg en kille idag, och igår då, som jag höll på att träffa förut, kände hur mycket jag tycker om honom och att jag verkligen saknar honom. Jag vet att det inte fungerar att vi skulle vara tsm och så, för det finns lixom ingen tid. Men sånt är väl livet. Och mister man en står 1000 åter, försöker iaf tänka så :-)

Iaf, efter skolan så skulle vi ner på stan och robban skulle med men han hade inga busspengar så åkte hem till honom och tog bussen alla tre ner på stan, sen handlade vi lite och han åkte hem. Vi kom inte hem förrän halv 6 och då var jag verkligen helt slut och vrålhungrig. Lina gick in på rummet och lekte direkt medan jag åt. och nu sitter jag här :-)
Min pappa, storebror och lillasyster kommer hit om ca en timma (De bor i södertälje å vi träffas inte så ofta, iaf inte min bror) De blir kvar över helgen :-) Jag vet att det kommer bli en massa bråk, det blir det alltid när hela familjen är samlad. Sen vet de inte om att jag har börjat snusa igen så jag kommer knappt kunna ta någon snus och då är mitt humör inte att leka med ;-)

Jag har kallat Lina för fröken fräken i kanske ett år nu, och sen råkade hon höra den låten så nu får jag knappt lyssna på någon annan musik, så fort den är slut vill hon höra den igen :-P Den börjar bli ganska uttjatad nu faktiskt, men vad gör man inte för de små liven :-)
Älskar dig min prinsessa <3

Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: madde

Köpte presenter till er idag :-p . Bättre sent än aldrig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0