Studiedag..

Har varit jätte skönt att vara ledig idag :-) på fm kom micke (mitt ex som de tog slut med för ett år sen) hit med  sin hund och sina nya hundvalp och hälsade på lite :-) Vi fikade och satt och pratade en massa, så skönt att kunna vara kompis med sina ex. För om man har varit tsm ett tag har man ju hunnit gå igenom ganska mycket tillsammans och han har ju varit med sen lina bara var 1½ år så hon tycker det är jätte roligt för hon växt upp med honom. Kul att prata med någon som verkligen känner mig och sett alla mina sidor, de bästa och de värsta :-)

Efter lunch var vi trötta och sega, vilade lite och lyssnade på musik och dansade lite, haha. Vid 5 tiden gick vi ut på gården och lekte, det var länge sen jag hade så kul. En kille som är ungefär lika gammal som lina var ute oxå så lekte med de två. åkte sjärtlapp och kastade snöbollar å sånt. Två timmar gick vääldigt fort, sen in och äta mat och natta Lina, så nu sover min prinsessa jätte gott :-)

Det är så skönt när hon kommer hem igen när hon varit hos sin pappa, saknar verkligen henne när hon är där, känner mig hel när hon kommer hem igen <3 Det är verkligen sjukt hur mycket man kan älska en liten människa, jag vill lära henne allt, visa henne allt  och göra henne till en bra människa. Man får igen så mycket av allt man ger. Lina räddade mig från helvetet jag levde i innan jag blev gravid, Det finns inte ord till hur stolt jag är över att hon är min dotter <3

blev lite osamanhängande (eller väldigt mycket) men orkar inte skriva om det, går så segt att skriva blogg när man skriver med 4-5 personer på msn samtidigt ^.^

Imorron blir det skola som vanligt igen, men slutar redan 11.20 :-) ska väl åka och handla lite då. Har som projektarbete att jag ska laga en 3-rätters middag till min familj för mamma fyller 40 nästa vecka, men då jobbar hon så ska göra den på lördag istället, kan skriva menyn imorron här, orkar inte det nu :-)

Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du och Micke kan vara vänner och så :-) . Var valpen söt? :-)

2009-03-09 @ 21:59:47
Postat av: Madde

Skumt var jag som skrev de innan men namnet försvann :S

Postat av: Linn

jaa, det känns bra faktiskt. :-) Valpen var otroligt söt, Lina vart kär i den på en gång :-)

2009-03-10 @ 22:01:52
URL: http://bythenumbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0