:-)

Idag har varit roligaste skoldagen på länge.. HAHA, först vara i köket med Robin och jerker, vilket alltid är kul. Sen åkte vi ner på stan och jerker bjöd oss på kinabuffé. När vi skulle gå gick robin på toaletten och jag och Jerker kom lite efter för vi tog på oss våra jackor och så. Sen skulle Jerker driva med Robin och knackade på dörren och sa massa saker, typ "skiter du" och "vilken konsistens har det" och massa sånt, sen öppnas dörren till toaletten bredvid, och då hade robin varit på den andra så vi sprang in på toaletten alla 3 och höll på att dö av skratt :-P Vi stannade där inne en stund, sen sprang vi så fort vi kunde därifrån :-P
Sen åkte jag tillbaka till skolan och hade psykologi, men jag har sovit lite för lite det senaste nätterna så råkade somna lite när vi kollade på film. Några av tjejerna såg det och tyckte det var skit kul, men jag slapp iaf se filmen, den handlade om schitzofrena människor och var jätte tråkig :-P Lektionen kändes inte så lång så det gick bra att ha psykologi idag.. Efter den åkte jag hem och då kom robban med Lina, hon och Filippa hade haft jätte roligt och lekt hela dagen :-) De hade åkt bob bakom en scooter och det var tydligen jätte roligt, det har hon pratat om hela dagen och berättat för alla vi träffat :-) Sen har vi hjälp mamma lite i tvättstugan. Lina somnade på en gång hon la sig och sen diskade jag och pluggade psykologi och religion, skit kul ;-)

Har märkt på mig själv vilken skillnad det är när man gör någonting roligt ibland, inte tänka på skolan eller att man är mamma varje sekund utan bara släppa allt. som när jag och madde var ut å så i helgen. Jag är mycket gladare, piggare och positiv :-) Det är viktigt att göra något för ens egen skull ibland för att orka med vardagen, tror jag :-)

Nu blir det sängen för mig, ska upp kl 6 imorron som vanligt, ska till blge och fylla i mina tatueringar efter skolan imorron oxå :-D

Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: jerkerrrr

HAHAHAHA fyfan va de va pinsamt!!!! xD

2009-03-12 @ 02:47:11
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 02:57:53
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0