4 Mars

Jag orkade aldrig skriva något inlägg igår. När jag slutade skolan kl 14 fick jag veta att jag skulle börja jobba kl 16 så var bara att åka hem och äta och byta om, var hemma 45 minuter, och sen ta bussen till jobbet. Slutade kl 21 och då var det 40 minuter kvar tills bussen skulle gå så tog mig en promenad hem :-) tog 35 minuter, var jätte skönt att gå, var länge sen jag gjorde det nu :-) När jag kom hem åt jag och så stupade jag i säng :P

Var lite segt att komma upp i morse så låg och drog mig en stund så hann inte äta någon frukost, jag som alltid äter frukost, var nog ett par år sen jag inte gjorde det sist..
tråkig dag som fan i skolan, Jerker var sjuk och Robin var i andra köket och skalade potatis så fick vara själv med de andra killarna som jag knappt brukar prata med. blev tyst och ensamt :( sen efter det var det psykologi, som alltid suger, var lite bättre än vanligt idag iaf för jag satt bredvid en tjej som jag pratade lite med iaf :-P fick tillbaka proven som vi gjorde för 2 veckor sen och jag är riktigt nöjd faktiskt, trodde det hade gått jätte dåligt men tydligen inte då :-P

precis när jag hade slutat skrev mamma att hon skulle till sin kompis och äta och att jag gärna fick komma dit oxå så tog bussen dit och åt och fikade tills jag höll på att spricka, hon gör alltid så god mat att man äter alldeles för mycket..
sen kom jag på att robbans (mitt ex) lillebror bodde nästan granne med henne och han och hans tjej, Eve, har en liten pojke som är tre veckor så jag gick över dit och satt och pratade myste med Simon <3 Åhh så mysigt med små bebisar :-) Ska dit och hälsa på nästan vecka igen med Lina.. Jag har svårt att förstå att Lina verkligen har varit sådär liten förut.. tiden går så fort så..

kom hem för en timma sen och nu ska jag kika runt lite innan jag går och lägger mig :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0