1 Mars

Jag orkade aldrig skriva något inlägg igår efter att vi kommit hem, var alldeles för trött då..
Läste igår att de ville göra 1 Mars till Farmor och Mormors dag :-P Känns som vi har tillräckligt med speciella dagar att fira som det är redan..

Bion var mys <3 Filmen var bra och både Lina och William var jätte duktiga och satt still och var snälla :-) Bolt, strumpan och Roffe, vad är det för namn egentligen :-P Efter filmen gick vi till american take away och åt pizza, lina och William började bli trötta då, vilket inte var så konstigt. Jag och Lina delade som vanligt på en Hawaii, vi äter alltid det :-P Den godaste pizzan som finns.. När vi kom hem var Lina extremt grinig men vägrade att gå och lägga sig för jag hade sagt att hon skulle få godis när vi kom hem som vi inte orkade äta i fredags.. När jag äntligen, efter en timmas bråk fick henne i säng somnade hon innan jag ens hade hunnit läsa klart boken.. Det är roligt med trotsiga barn :-P

Kanske blir utgång med madde till nästan helg :-) skulle vara jätte kul att gå för det är inte ofta det blir av längre..

mina ögon ser inge bättre ut idag, tror jag ska stänga in mig, känns bara pinsamt att visa sig när man ser ut såhär.. Finnar har jag fått som bara den oxå, jag brukar få typ en varje månad men nu har jag blivit bombaderad av de :-(

Jag har funderat väldigt mycket det sista när det gäller barn, jag vet inte längre om jag vill ha några fler barn. Jag har längtat efter ett till barn sen Lina var 8 månader men nu är jag så himla nöjd och glad över det liv jag har, vara singel och ha Lina. Det är så skönt att veta att man alltid har tid med Lina, det blir mycket svårare om man har två barn.. Det enda som är jobbigt är att Lina hela tiden pratar om att hon vill ha en lillasyster som kan ärva alla hennes för små kläder och gamla leksaker. OM det skulle hända att jag träffar en bra kille kanske man tänker om, men då ska killen verkligen vara något speciellt. Och jag är ganska bra på att alltid välja fel killar, kanske därför jag trivs så bra att vara singel oxå :-)

Nu ska jag hjälpa Lina att packa sina saker som hon ska ha med till sin pappa, hon ska snart dit..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0