12 Mars..

Kom på en sak jag glömde skriva igår. På morgonen igår så var jag på lite dåligt humör, var stressad för vi var lite sena och jag ville inte missa bussen. Då kollade lina surt på mig och sa "Har du inte tagit någon snus mamma? Ta en snus så blir du glad". Haha. undra vart hon har fått det ifrån. Tyckte det är så roligt med alla kommentarer som hon säger hela tiden :-)

Idag har väl varit en ganska vanlig dag. Robin och Jerker var lika dryga som vanligt i köket. Har nog hört robin historia om hur det gick till när han klämde fingrarna igår typ 10 ggr nu :-P Verkligen jätte kul att höra samma sak hela tiden ;-) Sen gick jag lite tidigare för att jag skulle åka till blge och fylla i tatueringarna, men precis när jag kom upp till busshållsplatsen så ringde hon och sa att hennes son var sjuk så jag fick en ny tid nästa vecka och åkte till dagis och hämtade lina istället :-)
När vi kom hem hade hon jätte ont i magen, stackarn :-( Vi la oss och kollade på en barbie film :-P Den var lite sorglig så jag grät en skvätt, är jätte känslig sen jag fick Lina, grät tom när vi såg bolt på bio, haha.. Sen när den var slut så passade jag på att städa upp i vårat rum, det har behövts göras i typ 1½ vecka men jag har inte haft varken tid eller ork men nu är det gjort iaf, ska dammsuga i morron :-)

Imorron ska det sista till middagen på lördag inhandlas, blommor och servetter och lite mat som jag glömde köpa :-) Måste även göra vaniljsåsen för den blir godast om den får stå över natten :-)

Nu ska jag gå och lägga mig, eller jag vet att jag inte kommer i säng än på en timme, brukar alltid bli så..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0