26 Mars 2009

Lina är fortfarande inte speciellt pigg, hon orkar vara uppe ett par timmar och hålla på, sen är hon helt död och ligger vid tv.n några timmar innan hon orkar fortsätta. Hon äter fortfarande dåligt men inte så lite att jag är orolig, hon äter iaf ordentlig frukost :-)
I morses när vi hade ätit frukost kände jag hur less jag var på att bara sitta och glo på tv så jag fick för mig att storstäda köket, blev nog lite inspererad om rent hus på 4.an igår, det är så grymt äkligt hos alla där :-O Men iaf så tog det nog två timmar, men fint blev det. Sen städade jag även mitt och Linas rum men det stökade hon till direkt igen :-P Och idag har jag varit på mycket bättre humör för att jag har haft något att göra, har tom fått lite plugg gjort, så nu har jag snart bara kvar att renskriva min rapport. Känns så himla bra för jag har haft sån ångest för den länge nu :-)

När mamma kom hem från jobbet idag så fick hon vara hemma lite med Lina så jag fick komma ut en sväng eftersom Lina inte kan gå ut något. Då passade jag på att gå till Hemköp och handla lite, när jag kom ut ur affären kom jag på att jag köpte hårspray istället för mousse som jag skulle köpa, och när jag kom hem såg jag att jag hade köpt hushållspapper istället för toalettpapper, så jag hade nog glömt huvudet hemma eller något sånt ;-)

Eftersom jag var hemma både tisdag och onsdag har jag säkert missat en jävla massa psykologi och jag har bara en lektion kvar i det så måste nog mejla min lärare i morron och fråga om det är något jag ska göra, säkert en massa mer svåra uppgifter..

Igår mumsade jag och mamma i våfflor för Lina somnade redan klockan 6 så vi sparade några till henne som hon åt idag, eller hon fick bara i sig en men det är bättre än inget :-)

Lina ligger och sover nu men hon drömmer en massa och vaknade helt genomsvettig nyss :-(
Jag blir hemma med henne imorron oxå, hon är inte alls så pigg så hon kan gå till dagis än..

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0