En Bra Måndag

Nu är det bestämt, jag och Madde ska ut på fredag när jag slutat jobbet :-D Jag går till henne när jag slutat jobbet och så fixar jag mig där så går vi till kåren, det är för högskoleelever men de får ta med en gäst oxå :-P 30 kr i inträde så det är lite lagom dyrt :-P Men det blir inte allt för mycket för mig då jag börjar jobba kl 4 på lördagen :-P Ska bli jätte roligt :-)

Idag har väl vara en vanlig dag, efter en slapp dag i skolan utan att anstränga sig någonting åkte jag och Kristin ner på stan och kikade lite, jag köpte mascara och hårfärg :-D känns alltid lika kul när man kan unna sig lite :-P Så sällan jag går på stan med någon annan än mamma så var kul att kika lite :-)

När jag kom hem hade mamma köpt bullar och muffins så vi fikade lite :-) sen färgade mamma mitt hår, blev inte jätte bra men bättre iaf :-) så nu är det lite ljusare.. Sen lagade mamma mat och vi åt och satt och pratade lite, förstod då hur mycket jag saknat mamma när hon var borta, träffade inte henne på en veckan, annars träffar jag henne varje dag :) var skönt att sitta vid tv.n med mamma igen och prata massa skit :-D Jag och mamma kan prata om allt nu, innan har jag inte kunnat prata med henne om något privat alls men nu känns det bra :-)

Man brukar ju säga att man lär sig av sina misstag men tydligen inte jag :-P jag slutade snusa och röka 1 Augusti men för typ en månad sen började jag bli sugen på snus igen men försökte inte tänka på det, men förra veckan var jag så jävla sugen så nu är man fast igen :-P haha, vad jag är dum :-P men man lever bara en gång så då tycker jag att man ska unna sig det man tycker om :-D

Föresten, det bästa som hänt idag är att vi fått våra studentmössor :-D Nu börjar det kännas på riktigt att det inte är länge kvar :-D 3½ månad och sen är det slut på den här skiten :-P

Saknar Lina redan, det är jätte jobbigt de första dagarna när hon åkt till sin pappa, blir så tyst och tomt..

Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Med Kristin ?!?

2009-03-03 @ 01:03:02
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: Madde

KUL med fredag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0