:-)

Åhh förstår inte vad jag gjort för att få vara så här lycklig <3 känns iofs som att jag är värd det efter allt jag har gått igenom :-P går runt och flinar hela tiden, finns inget som kan förstöra mitt humör just nu :-) har allt jag kan önska mig och snart flyttar jag till eget, då blir det ännu underbarare <3

idag har vi varit på stan en sväng, kikade lite, köpte ett paraply sen gick jag, lina och mamma och åt kinabuffé. var super gott men känns som jag håller på att bli sjuk så var inte så hungrig men lina var iaf överlycklig för att få äta kinamat igen :-) sen har vi tvättat och myst vid tvn typ bara och nu sover pluttis sen några timmar tillbaka :-)

Är så glad att jag är jag just nu <3

Pussar Och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0