13 Maj

Blir inte så mycket bloggande just nu. händer så gott som ingenting just nu, all tid och ork går åt till praktiken.

I helgen var pappa och kia här och hälsade på så vi åkte ner allihop, jag mamma lina och pappa och kia. köpte lite spel och sånt till Lina och ett par foppatofflor till mig, de kostade bara 29 kr så tyckte jag kunde unna mig de, hade lika förra sommaren och de är riktigt sköna :-)

Har äntligen fått mitt schema inför sommaren :-) är ledig under midsommar men har ingen aning om vad jag och lina ska hitta på då eftersom mamma, pappa och kia inte vet om de skulle komma hit då eller inte... haha vadå planera långt fram, är över en månad dit :-P

i helgen åker jag till mats i söderhamn igen och hälsar på så får vila upp mig lite då så jag orkar med några veckor till med praktik :-) vi ska spela minigolf och slagit vad om vem som är sämst på det och den som vinner ska ge den andra massage :-P

Igår var det bara en månad kvar till studenten så nu är det nära :-D ska bli underbart :-P håller på att fundera på vad jag ska bjuda på för mat, men det får jag ta sen när jag frågat alla vilka som vill komma och inte :-) Jessica kommer iaf upp till min student :-D Hon är här 11-15 Juni om jag itne minns fel :-) ska bli jätte roligt att ses igen, blir ju ganska långt mellan gångerna..

I måndags började jag packa lite smått inför flytten så nu har jag packat 7 kartonger med saker men det syns inte ens, har minnst lika mycket till kvar :-P och det är bara i rummet, har sjukt mycket saker i vårat och robbans förråd :-P aja de blir nog bra :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0