Fredag :-D

Sitter hos madde nu och ska snart börja fixa mig :-P hon står i duschen nu så ska hoppa in när hon är klart. björn kommer hit om lite mer än en timma och hämtar oss sen ska vi åka till han och sitta där och förfesta innan robban ska köra oss till rättvik och se på larz kristerz och scotts :-D Jag har en hel bag in box men har inte direkt tänkt dricka hela :-P men om jag ska kunna se på de och ha roligt så måste jag nog dricka en del iaf ^.^ inte mina favoritband men det kommer bli skit kul ändå :-D

på fm idag så klippte jag robban och sen tränade vi lite med lina så hon ska lära sig att cykla utan stödhjul men hon är så lat och ger upp direkt när det inte går på första försöket :-P får öva lite mer nästa vecka när hon kommer till mig igen men då bor jag i hälsinggården istället :-D :-D

ska försöka packa resten i miorron om jag inte är allt för bakis :-P annars får jag väl göra det på söndag, lina kommer inte till mig förrän på nästa söndag igen :-S kommer kännas konstigt att vara ifrån henne såhär länge, det var jätte länge sen jag var det nu.. aja, dax att bestämma kläder nu tror jag, har med mig massor för jag kunde inte bestämma mig i morse när jag skulle packa :-P

Saknar dig <3
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0