Onsdag

Har varit riktigt lugnt idag på praktiken, fanns inget att göra typ för någon alls :-P var bara enkel mat idag så.. jag och robin fick sluta halv 3 för att det är dagen före helgdag så nu är vi lediga tills på måndag :-D Helt underbart faktiskt, sen är det bara två veckor kvar med praktik :-D

pratade med han som bor i lägenhet nu som jag ska flytta till och jag kan flytta in den 31 maj så är bara 11 dagar kvar tills jag flyttar :-D :-D helt otroligt skönt, tänkte packa ner alla linas saker färdigt i helgen när hon här hos sin pappa, sen har jag inte så mycket kvar :-D

Efter praktiken idag så åkte jag och lina hem, jag mådde inge bra så la mig i soffan och vilade och lina var ute å lekte med alex :-) Sen kom mammas kompis och hennes son. hon grejade lite med mitt hår så ser ut som jag vet inte vad i håret just nu, har inte orkat ta ur allt än :-P Lina vart helt frälst av "rent hus" när mamma kollade på det så hon ville inte lägga sig innan det var slut. :-P

imorron när vi är lediga så skulle lina gå in till alex direkt efter frukost och leka där så kan jag greja i förrådet å så :-) kanske försöka vila lite oxå. känns fortfarande som att jag håller på att bli sjuk, som att det aldrig vill bryta ut riktigt, skit drygt, allt kommer väl på fredag när vi ska till rättvik istället, men så skiter jag i det för nu har jag redan köpt biljett, ska bli kul att gå ut med madde igen :-D

finaste låten just nu http://www.youtube.com/watch?v=VzQg-jW1O30 <3

Puss Och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0