Snart helg <3

Snart är det helg och då kommer Mats :-) han kommer i morron kväll vid 9 tiden :-) Ska bli jätte kul att träffa honom igen, var snart två veckor sen vi träffades.. vi ska på seaside på lördag och på söndag ska han hjälpa mig att flytta :-)

hmm vart inte så mycket svar vad ni tyckte jag skulle ha så blir smörgåstårta på studenten iaf, mamma har köpt lite saker till den idag :-) ska bli riktigt gott, var typ 100 år sen jag år smörgåstårta :-O

Är helt slut nu, varit en lång och jobbigt dag.. vi hade massor att göra i köket på praktiken hela dagen så jag har inte fått en lugn sekund utom rasterna.. Det är så mycket mängd man gör av allt så blir tungt oxå, och att ösa mat ur en steamer (en typ gryta som sitter fast i golvet) som rymmer 300 är ganska jobbigt.. vi har lappar hur mycket varje avdelning ska ha så öser vi upp en avdelning i taget så blir mycket plockande med kantiner och sånt, mycket tänkande och krångel med de där lapparna oxå.. efter jag hade slutat kl 4 var jag tvungen att skynda mig ner på stan för att betala hyra och sen skynda till bussen och åka till dagis på avslutning. Barnen sjöng några sånger först, det var super gulligt, älskar när barn sjunger, Lina var jätte duktig hon kunde alla sångtexter och en av låtarna sjöng hon jätte högt så hon hördes över alla andra :-) Var kul att träffa henne en sväng iaf, saknar ju henne när hon är hos sin pappa.. sen gick vi in och kikade på vad de hållt på med under hösten,vinter och våren medan lina lekte med sina kompisar :-) sen tog jag och mamma bussen till affären och handlade lite mat och sen hem och äta, vi köpte grillad kyckling och potatissallad, såå himla gott, var jätte länge sen jag åt det nu :-) Är typ det godaste som finns :-P

sen har jag suttit här en stund.. Har beställt en ny mobil som kommer i början av nästa vecka oxå :-D en Samsung L700 Pink :-) har skit länge viljat ha en rosa mobil och nu blir det äntligen så :-D bild finns på bdb, orkar inte lägga upp en här oxå.. :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0