Tisdag

Ska försöka skärpa mig igen och bli bättre på att skriva igen :-) händer däremot inte så mycket just nu, praktik hela dagarna så.. men är ledig torsdag och fredag den här veckan :-D

robin är ju så sjuk. vi höll på att dö av skratt idag :-P han skulle leka att hans kockrock var en tvångströja eller något sånt och så tog han in armarna i fel ärm och då sprang rocken runt ena ärmen. som tur var var vi ensamma i hissen då :-P sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på det, robins min slår allt han såg livrädd ut typ, haha :-P

när jag och lina kom hem gick vi till preem eller hon cyklade och jag gick, jag passade på att köpa två dosor granit för de är jämt slut överallt annars.. :-P sen åkte vi hem igen och åt laxwok med bulgur, super gott :-) Lina älskade det oxå :-) sen fick lina gå och lägga sig och jag bakade rulltårta med smörkräm med vaniljsocker och citron, svin gott, ska nog ta mig en till bit snart (a) var godis sugen men orkade inte gå till preem igen så bakade istället var riktigt länge sen jag gjorde det så :-P sen har jag suttit här ett tag och ska väl sova snart, kunde inte sova igår så somnade väl runt halv ett, mindre kul när man ska upp vid sex faktiskt :-P

Puss Och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0