Underbar dag :-D

Just nu är jag helt överlycklig, fick veta idag hur mycket jag fått i löneförhöjning sen 1 april, var 5 kr och 30 öre i timmen :-D det blir ganska mycket pengar det :-D jag trodde jag skulle få typ två kr så jag är mer än nöjd :-D :-D
Sen nyss så kom min älskade kissekatt hem igen, hon har varit borta i två veckor men kom nyss hem :-D hon var jätte smal och kelig men hon var varm och lukta mat så hon måste varit hemma hos någon men knappt fått någon mat, min lilla stackare.. så nu har vi tre katter igen, det är ju iofs mindre bra.. ingen som vet någon som vill ha en katt eller två? :-)

Håller på att planera lite inför min student hemma, funderar på vad vi ska äta. funderar på smörgåstårta eller hemma gjort potatissallad med kallskuret och en paj, vad tror ni blir bäst? kan ju säga att några är väldigt kräsna men då kanske man kan göra ett par smörgåsar istället för smörgåstårta till de?! hmm, hjälp mig :-D sen blir det iaf hemmagjord tårta till efterrätt som min syster ska göra åt mig <3 :-) tror föresten vi blir ca 15 st..

Har packat ännu mer nu så det börjar ta sig, i mitt rum står det nu 12 kartonger och 5 sopsäckar med saker :-D hmm har mer saker än jag trodde :-P

inte hittat på min plånbok å så än, kanske borde ringa till polisstationen och fråga om de fått in det, annars tänker jag skaffa ett pass iställe tror jag, lika bra ifall man har råd att åka utomlands nångång i framtiden :-P

Saknar dig söt <3
Puss Och Kram från en glad Linn :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0