Underbar helg <3

Åhh har haft en helt underbar helg hos mats i söderhamn :-) jag kände mig inte så pigg, hade lite feber så har inte gjort så mycket, spelat miniogolf, ätit på kinarestaurang och kollat på en massa filmer. men det var mys, skönt att få ta det lugnt några dagar, det händer inte så ofta.. Känner mig så grymt bortskämd när jag är hos honom, jag behöver inte göra något alls, han dukar tom av min tallrik efter maten :-P Jag som är van vid att göra sånt åt alla andra, det är något helt nytt för mig :-P har lite dåligt samvete för att jag sov till halv 2 (!!) idag och mitt tåg gick halv 4 så hann knappt ses idag =/ men vi låg iofs vakna i natt tills kl halv 6 eller nåt :-P Snällare, mysigare och mer omtänksam kille än mats finns nog inte :-) Tack för en jätte bra helg <3

Hämtade pluttis hos hennes farmor när jag kom till falun igen, har saknat henne nåe grymt mycket <3 blir värre å värre för varje vecka som går tycker jag :-( men jag vet att jag inte har något att välja på så är väl bara att gilla läget..
hon var super söt idag när jag skulle borsta tänderna på henne, (hon ligger i soffan när vi gör det för tandläkaren sa att det är lättare då) då kramade hon mig jätte länge och sen kollade hon mig i ögonen och frågade om jag ville veta en hemlis. sen sa hon att "du är den underbaraste mamman i hela världen" <3 sötunge <3 när hon var ute å lekte hittade hon en myra som hon har döpt till cissi å när hon såg den sa hon "Visst var det trevligt att hon kom och hälsade på oss" hehe lät så otroligt gulligt när hon sa de :-)

Längtar till på fredag då ska jag och madde och två till åka till rättvik och lyssna på scotts och larz kristerz i parken :-D haha kommer nog bli skit roligt, de brukar det bli när man är ut med madde :-D

Åhh jag älskar mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0