Väl behövlig paus

usch, har packat och grejat hela dagen, varit och handlat oxå. enda gången jag suttit ner och vilat var när vi åt lunch, annars har jag väl hållt på sen 10 när lina gick till grannen första gången idag.. Nu är det iaf helt klart i förrådet och alla linas saker nästan, några små saker kvar bara :-) Lika bra att passa på när jag är ledig, kommer inte orka göra så mycket i veckan antar jag eftersom jag slutar 4 varje dag utom fredag då jag slutar halv 3.. iaf så är 9 kartonger packade och tre sopsäckar :-D typ bara bokhyllan och garderoberna kvar :-) jag har tom dammsugit hela rummet, vilket var mer är välbehövligt :-P
Tror jag har minst 10 kartonger i förrådet med saker och nästan lika många sopsäckar med små och stora kläder åt lina och massa sånt :-P

Lina är hos grannpojken nu igen och leker, hon var där två timmar på fm oxå :-) ganska skönt för då får jag mer gjort :-) jag borde väl slänga ihop lite mat snart oxå men hon skulle få melon hos de för typ en timma sen så är väl inte så jätte bråttom.. Hon har önskat kålpudding idag :-)

Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0